Każda Puszka Cenna (Кожна Баночка Важлива)

Każda Puszka Cenna (Кожна Баночка Важлива)

poland

Період впровадження проєкту:

2017-2020

Завдання:

У CANPACK ми хочемо покращити кругову економіку, інвестуючи в упаковку, виготовлену зі стійких матеріалів – нескінченно придатних для вторинної переробки. Щоб переконатися, що ми можемо закрити цикл, ми підтримуємо “Кожна банка має значення” в Польщі. Проєкт допоміг Польщі досягти рівня переробки алюмінію у 80%. Це значно вище нинішнього європейського рівня переробки відходів у 75%. Хоча ця цифра хороша, ми прагнемо, щоб вона була кращою. Наша мета – досягти 100%. Щоб досягти успіху, ми працювали та співпрацювали з багатьма зацікавленими сторонами, включаючи конкурентів на ринку та місцеві органи влади.

Рішення:

Залучення бізнесу.

Для забезпечення успішної участі підприємств та їх співробітників у проєкті ми надаємо їм стартові набори, що включають контейнери для збору використаних банок з-під напоїв, інформацію про те, що робити, коли пункти збору заповнені і розповідаємо їм, як знизити витрати на збір сміття або отримати інші переваги. 

Волонтери на заходах.

Розуміючи, що концерти та інші спортивні та культурні заходи є чудовим місцем для формування соціальної екологічної свідомості, ми допомагаємо організаторам забезпечити відповідну систему збору використаних алюмінієвих банок для напоїв.

Ми пропонуємо спеціальні контейнери для банок, інформаційні матеріали та освітні команди, що пропагують серед населення екологічно чисті методи менеджменту сміття.

Ми досягаємо наших цілей через:

  1. Організаторську діяльність
  2. Інвестування в людей
  3. Інформування про важливість переробки відходів
  4. Налагодження співпраці в галузі
  5. Безпосередньо сприяючи збільшенню швидкості переробки відходів
  6. Підтримку спільноти

Результат:

Найважливіші досягнення 2019 року в Польщі:

  1. За 57 днів ми були присутні на 40 масових заходах, в яких сумарно взяли участь 185 000 осіб.
  2. За 175 днів ми відвідали 160 спортивних заходів і закликали 63 000 учасників переробляти більше.
  3. Протягом тижня наші волонтери відігравали ключову роль у заохоченні до кращої переробки відходів. Це було зроблено шляхом спілкування з громадськістю та залучення її до нашої спеціально побудованої веселої та освітньої “стіни” (стенду), зробленої з 50 000 використаних банок.
  4. У нашому проєкті “бали за банки” за 2018-2019 роки ми обміняли 3,12 тонни зібраних використаних банок на більш ніж 460 м’ячів для 145 спортивних об’єктів. З початку програми ми зібрали в цілому більше 12 тонн банок.
  5. У 2019 році в Інтернеті, пресі та на радіо з’явилося понад 40 мейнстрім-статей.
  6. Соціальні мережі  – потужний канал комунікації, і на сьогодні у нас є 100 000 підписників у Facebook.
  7. Ми провели воркшопи та змагання CANbridge для більш ніж 250 студентів. Найкращі фільми молодих студентів про переробку відходів нагороджуються нашим фондом і майже 30 студентів постійно підтримують наш проєкт.

Категорія: Платнета

Претендент:

CANPACK S.A.

CANPACK logo

Про компанію:

Група компаній CANPACK S.A. – це провідний світовий виробник екологічно чистих, сучасних пакувальних рішень, який активно працює на ринку металевої та скляної упаковки вже 30 років. Як роботодавець у пакувальній промисловості, ми наймаємо майже 8000 людей у 19 країнах Європи, Азії, Африки та Південної Америки.

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-04
GOALS_Ukr-12

Партнери

RECAL Foundation (managing Każda Puszka Cenna)

CANPACK Group

Ardagh Group

European Alumininum

компанії з управління відходами, муніципалітети, асоціації, фонди, власники торгових марок напоїв, університети