I’M IN


Період впровадження проєкту:
2020 – триває
Завдання:
- Текстильний сектор є другою галуззю промисловості серед головних забруднювачів довкілля.
- Сектор моди є причиною майже 10% викидів вуглецю у всьому світі.
- Щороку близько 8 мільйонів тонн пластикових відходів опиняються у Світовому океані.
- Як ритейлер спідньої білизни, компанія продає одяг, який безпосередньо торкається шкіри клієнтів, запроваджуючи використання правильних тканин для комфортного носіння перероблених матеріалів.
- Компанія гарантує прийнятні та доступні ціни для клієнтів.
- Пояснює та доводить клієнтам безпечність виробів із переробленого пластику.
- Забезпечує стандарти якості та відповідного зовнішнього вигляду тканини, виготовленої з переробленого волокна, та забезпечує її придатність для повсякденного та тривалого використання.
- Забезпечує непомітний перехід кольору різних перероблених компонентів, застосованих в одних і тих самих виробах.
Рішення:
- Компанії модної індустрії недостатньо прагнути до створення стійких колекцій, вона повинна встановлювати на ці колекції розумні ціни для клієнтів. У такий спосіб клієнти матимуть доступ до стійких альтернатив і віддаватимуть їм перевагу, закликаючи й інші бренди випускати екологічно чисті колекції. Для презентації екологічної колекції I’M IN нашим клієнтам за прийнятними цінами, ми співпрацювали з партнерами по проєкту та постачальниками для досягнення цілей сталого розвитку та спільного створення змін. Оскільки метою для нас та наших партнерів є досягнення ЦСР, нам вдалося домовитися і підтримувати ціни на розумному рівні.
- З метою підтримки стандартів якості переробленої тканини та іншої сировини, було застосовано спеціальну розробку пряжі, а кінцеві продукти пройшли перевірку якості та стали придатним для тривалого використання.
- Для того, щоб забезпечити безперервність кольору між різними компонентами, було застосовано спеціальні барвники.
- Для гарантування безпечності переробленої пряжі для здоров’я людини, ми здійснили випробування хімічної та фізичної безпеки в акредитованій ексериментальній лабораторії та випробування на зношуваність для вимірювання якості продукції. Отже, нам вдалося подолати стурбованість замовника щодо використання переробленого пластику.
Результат:
У межах проєкту лише у 2020 році було перероблено 1 млн. пластикових пляшок та понад 5 тонн промислових нейлонових відходів.
- Унаслідок використання вторинних матеріалів було досягнуто 45% енергоощадження та 20% економії води. Викиди парникових газів були скорочені на 30% під час виробництва.
- З проєктом IM IN ми стали першою турецькою роздрібною компанією, яка отримала нагороду “Лідери змін” (Чемпіони премії з питань сталого розвитку). Завдяки цьому досягненню ми кинули виклик іншим турецьким роздрібним компаніям та очолили зміни, які стали першими на шляху Туреччини до сталого розвитку.
Категорія: Планета
Претендент:
Penti Giyim

Про компанію:
Penti — це компанія з роздрібної торгівлі жіночою білизною (домашнім, пляжним одягом, одягом для активного відпочинку, панчішно-шкарпетковими виробами). Компанія прагне зробити життя жінок легшим, щасливішим та яскравішим за допомогою базових, функціональних, модних та інноваційних продуктів, які відповідають повсякденним потребам і бажанням жінок та модним тенденціям. Завдяки стійким та екологічно чистим робочим процесам і матеріалам Penti пропонує текстильні рішення для клієнтів, не завдаючи шкоди землі, екосистемі та всім істотам, що живуть на ній.
Цілі Сталого Розвитку





Партнери:
Unifi – Repreve