Foodex24


Період впровадження проєкту:
1 квітня 2020 – 13 квітня 2020
Завдання:
- Підвищення безпеки життя людей у період коронавірусної хвороби – шляхом надання їм можливості отримувати продукти та побутові товари не виходячи з дому.
- Підвищення комфорту і якості життя людей – шляхом звільнення їх від щоденних покупок, які забирають безліч часу та сил.
- Забезпечення людей свіжими продуктами в необмеженій вазі та кількості.
- Забезпечення якісних та своєчасних послуг доставки.
Проблематика:
- Відсутність ринку онлайн фуд-ритейлу як такого.
- Недовіра населення до онлайн-супермаркетів (немає можливості на власні очі оцінити якість обраного товару).
- Карантинні обмеження у період реалізації проєкту.
- Відсутність налагоджених контактів з підрядниками на початку запуску проєкту.
Рішення:
- Ввести інноваційний підхід до отримання продуктів харчування і товарів першої необхідності шляхом розробки програмного забезпечення і логістичного рішення.
- Під час коронавірусу та кризи створити понад 100 робочих місць з гідною оплатою праці та якісними умовами роботи.
- Створити ринок E-commerce в Україні у сфері фуд-ритейлу.
- Створити якісні та комфортні умови для професійної реалізації усіх працівників, забезпечуючи їх необхідними соціальними та медичними пакетами.
- Шляхом партнерства забезпечити двосторонній розвиток проєкту Foodex24 та служби таксі, яка в період карантину втратила частину клієнтів.
- Foodex24 не залишається осторонь соціальних проблем. У період пожеж на Житомирщині, пакунки з продуктами харчування та речами першої необхідності були доставлені з онлайн-супермаркету тим, хто цього потребував. Крім того, онлайн-супермаркет активно підтримує ініціативи здорового життя та харчування, будучи постійним партнером фестивалів “Енергія молоді” та різноманітних марафонів.
Результат:
- Тільки за першу годину роботи Foodex24 отримав більше 200 реєстрацій та приблизно стільки ж замовлень;
- Онлайн-супермаркет з доставкою має 3 власних склади: два холодних і один сухий;
- Зараз в асортименті понад 3000 одиниць товару;
- Більш ніж 80% перших покупців стають постійними клієнтами;
- Foodex24 став першопрохідцем на ринку онлайн-супермаркетів в Україні та почав змінювати звички споживачів;
- Національний реєстр рекордів України додав кейс онлайн-супермаркету до свого списку – Найшвидше відкриття онлайн-супермаркету – 14 днів;
- Запуск Foodex24 потрапив до більшості українських ЗМІ як одна з найбільш мотиваційних історій.
Категорія: Covid-19
Претендент:
Powercode

Про компанію:
Компанія Powercode є міжнародною аутсорсинговою IT-компанією, яка має українське коріння та з 2015 р. спеціалізується на повному циклі розробки веб-додатків, програмного забезпечення, сайтів, ботів і мобільних додатків для українських та іноземних замовників.
Цілі Сталого Розвитку



Партнери
Bolt
Monobank
