Foodex24

Foodex24

ukraine

Період впровадження проєкту:

1 квітня 2020 – 13 квітня 2020

Завдання:

  1. Підвищення безпеки життя людей у період коронавірусної хвороби –  шляхом надання їм можливості отримувати продукти та побутові товари не виходячи з дому.
  2. Підвищення комфорту і якості життя людей – шляхом звільнення їх від щоденних покупок, які забирають безліч часу та сил.
  3. Забезпечення людей свіжими продуктами в необмеженій вазі та кількості.
  4. Забезпечення якісних та своєчасних послуг доставки.

Проблематика:

  1. Відсутність ринку онлайн фуд-ритейлу як такого.
  2. Недовіра населення до онлайн-супермаркетів (немає можливості на власні очі оцінити якість обраного товару).
  3. Карантинні обмеження у період реалізації проєкту.
  4. Відсутність налагоджених контактів з підрядниками на початку запуску проєкту.

Рішення:

  1. Ввести інноваційний підхід до отримання продуктів харчування і товарів першої необхідності шляхом розробки програмного забезпечення і логістичного рішення.
  2. Під час коронавірусу та кризи створити понад 100 робочих місць з гідною оплатою праці та якісними умовами роботи.
  3. Створити ринок E-commerce в Україні у сфері фуд-ритейлу.
  4. Створити якісні та комфортні умови для професійної реалізації усіх працівників, забезпечуючи їх необхідними соціальними та медичними пакетами.
  5. Шляхом партнерства забезпечити двосторонній розвиток проєкту Foodex24 та служби таксі, яка в період карантину втратила частину клієнтів.
  6. Foodex24 не залишається осторонь соціальних проблем.  У період пожеж на Житомирщині, пакунки з продуктами харчування та речами першої необхідності були доставлені з онлайн-супермаркету тим, хто цього потребував. Крім того, онлайн-супермаркет активно підтримує ініціативи здорового життя та харчування, будучи постійним партнером фестивалів “Енергія молоді” та різноманітних марафонів.

Результат:

  • Тільки за першу годину роботи Foodex24 отримав більше 200 реєстрацій та приблизно стільки ж замовлень;
  • Онлайн-супермаркет з доставкою має 3 власних склади: два холодних і один сухий;
  • Зараз в асортименті понад 3000 одиниць товару;
  • Більш ніж 80% перших покупців стають постійними клієнтами;
  • Foodex24 став першопрохідцем на ринку онлайн-супермаркетів в Україні та почав змінювати звички споживачів;
  • Національний реєстр рекордів України додав кейс онлайн-супермаркету до свого списку – Найшвидше відкриття онлайн-супермаркету – 14 днів;
  • Запуск Foodex24 потрапив до більшості українських ЗМІ як одна з найбільш мотиваційних історій.

Категорія: Covid-19

Претендент:

Powercode

foodex logo

Про компанію:

Компанія Powercode є міжнародною аутсорсинговою IT-компанією, яка має українське коріння та з 2015 р. спеціалізується на повному циклі розробки веб-додатків, програмного забезпечення, сайтів, ботів і мобільних додатків для українських та іноземних замовників.

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-08
GOALS_Ukr-09
GOALS_Ukr-17

Партнери

Bolt

Monobank