Civitta Academy

Civitta Academy

belarus

Період впровадження проекту:

з 2019 – і до сьогодні

Завдання:

Основними завданнями Civitta Academy є:

  • Забезпечити студентів практичними навичками, проводячи відповідні тренінги і даючи їм практично орієнтовані завдання;
  • Надати студентам можливість самостійно вирішити проблему реального бізнесу та реалізувати проєкт разом з наставниками Civitta та представниками бізнесу;
  • Допомогти студентам знайти свою першу роботу, надавши можливість пройти стажування в одній із провідних білоруських компаній.

Складність проєкту полягає в тому, що Civitta не може забезпечити навчання всіх охочих через обмежені ресурси, оскільки компанія фінансує проєкт з власних коштів

Рішення:

Освітні проєкти для студентів – Civitta Academy.

Ми знаємо, яких навичок не вистачає студентам і молодим фахівцям, щоб відповідати вимогам бізнесу і конкурувати на ринку праці. Ми бачимо розрив між потребами бізнесу та знаннями студентів. У 2019 році команда вирішила поділитися своїми знаннями за межами компанії, організувавши освітній проєкт Civitta Academy, де представники бізнесу забезпечують студентів навичками, необхідними в реальному бізнесі. Таких ініціатив у Білорусі поки що майже немає, а університетська освіта не дає студентам усіх необхідних знань.

Ми поставили собі за мету збільшити кількість молодих людей, що володіють відповідними навичками для працевлаштування та підприємництва. Всі тренінги діляться на 3 категорії: hard skills, soft skills, business knowledge.

Також ми боремося за ліквідацію гендерної нерівності у сфері освіти і за забезпечення рівного доступу до неї вразливими верствами населення. Відбір та участь у проєкті проходили за повної відсутності дискримінації за ознаками кольору шкіри, національного походження, етнічної приналежності, віку, релігії, сімейного чи батьківського становища,  фізичної чи розумової неповноцінності, статі, гендерної ідентичності та самовираження, а також генетичної інформації.

Результати:

Перший сезон проєкту проходив з вересня 2019 року по травень 2020 року. Результати:

  • На участь у проєкті подали заявки 300 студентів;
  • 150 осіб пройшли онлайн-тест;
  • На співбесіду було запрошено 45 з них;
  • У першому сезоні проєкту взяли участь 30 студентів;
    • 57% всіх учасників були жінками;
  • Проведено 27 тренінгів із запланованих 24. Пандемія не завадила реалізації проєкту: тренінги та підсумковий захист студентських проєктів були переведені в онлайн-формат.
    • 8 тренінгів з hard skills;
    • 5 тренінгів з soft skills;
    • 14 тренінгів з бізнес-знань, у тому числі 2 тренінги з вирішення кейсів.
  • Під час виконання заключного завдання студенти були розділені на 6 груп. У кожної групи була реальна бізнес-проблема від 6 білоруських компаній: Альфа-Банк, OneSoil, Vochi, RedCross, Chobot Socks, Artox. Разом з менторами з Civitta та представниками бізнесу студенти реалізували проєкт і представили свої рішення компаніям;
  • 25 студентів пройшли стажування. Після завершення проєкту кожному охочому студенту була надана можливість пройти стажування в одній із провідних білоруських компаній;
  • Очікування 29% студентів повністю відповідали результату, 14% перевершили очікування, а 57% були набагато вищі за  очікування. Жоден студент не зазначив, що результат виявився нижчим за очікуваний.

На разі Civitta займається відбором студентів для другого сезону Академії Civitta, який пройде у вересні 2020 – квітні 2021 рр.

Категорія: Суспільство

Претендент:

LLC “Civitta BY”

Civitta logo

Про компанію:

Civіtta – найбільша незалежна консалтингова компанія у Східній Європі. Civitta Belarus була заснована в 2012 році і на сьогодні об’єднує 3 бренди: Civitta (управлінський консалтинг), Satio (кількісні та якісні маркетингові дослідження) і Brand of the Year (професійний конкурс у сфері маркетингу та брендингу).

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-04

Партнери

Alfa-Bank

BusinessTools (Swipe)

OneSoil

Artox

Vochi

RedCross

Chobot Socks

Enzostream

Deti-Mba

OMA

Encata

Gekobel

Softriders

Atalian