Civitta Academy


Період впровадження проекту:
з 2019 – і до сьогодні
Завдання:
Основними завданнями Civitta Academy є:
- Забезпечити студентів практичними навичками, проводячи відповідні тренінги і даючи їм практично орієнтовані завдання;
- Надати студентам можливість самостійно вирішити проблему реального бізнесу та реалізувати проєкт разом з наставниками Civitta та представниками бізнесу;
- Допомогти студентам знайти свою першу роботу, надавши можливість пройти стажування в одній із провідних білоруських компаній.
Складність проєкту полягає в тому, що Civitta не може забезпечити навчання всіх охочих через обмежені ресурси, оскільки компанія фінансує проєкт з власних коштів
Рішення:
Освітні проєкти для студентів – Civitta Academy.
Ми знаємо, яких навичок не вистачає студентам і молодим фахівцям, щоб відповідати вимогам бізнесу і конкурувати на ринку праці. Ми бачимо розрив між потребами бізнесу та знаннями студентів. У 2019 році команда вирішила поділитися своїми знаннями за межами компанії, організувавши освітній проєкт Civitta Academy, де представники бізнесу забезпечують студентів навичками, необхідними в реальному бізнесі. Таких ініціатив у Білорусі поки що майже немає, а університетська освіта не дає студентам усіх необхідних знань.
Ми поставили собі за мету збільшити кількість молодих людей, що володіють відповідними навичками для працевлаштування та підприємництва. Всі тренінги діляться на 3 категорії: hard skills, soft skills, business knowledge.
Також ми боремося за ліквідацію гендерної нерівності у сфері освіти і за забезпечення рівного доступу до неї вразливими верствами населення. Відбір та участь у проєкті проходили за повної відсутності дискримінації за ознаками кольору шкіри, національного походження, етнічної приналежності, віку, релігії, сімейного чи батьківського становища, фізичної чи розумової неповноцінності, статі, гендерної ідентичності та самовираження, а також генетичної інформації.
Результати:
Перший сезон проєкту проходив з вересня 2019 року по травень 2020 року. Результати:
- На участь у проєкті подали заявки 300 студентів;
- 150 осіб пройшли онлайн-тест;
- На співбесіду було запрошено 45 з них;
- У першому сезоні проєкту взяли участь 30 студентів;
- 57% всіх учасників були жінками;
- Проведено 27 тренінгів із запланованих 24. Пандемія не завадила реалізації проєкту: тренінги та підсумковий захист студентських проєктів були переведені в онлайн-формат.
- 8 тренінгів з hard skills;
- 5 тренінгів з soft skills;
- 14 тренінгів з бізнес-знань, у тому числі 2 тренінги з вирішення кейсів.
- Під час виконання заключного завдання студенти були розділені на 6 груп. У кожної групи була реальна бізнес-проблема від 6 білоруських компаній: Альфа-Банк, OneSoil, Vochi, RedCross, Chobot Socks, Artox. Разом з менторами з Civitta та представниками бізнесу студенти реалізували проєкт і представили свої рішення компаніям;
- 25 студентів пройшли стажування. Після завершення проєкту кожному охочому студенту була надана можливість пройти стажування в одній із провідних білоруських компаній;
- Очікування 29% студентів повністю відповідали результату, 14% перевершили очікування, а 57% були набагато вищі за очікування. Жоден студент не зазначив, що результат виявився нижчим за очікуваний.
На разі Civitta займається відбором студентів для другого сезону Академії Civitta, який пройде у вересні 2020 – квітні 2021 рр.
Категорія: Суспільство
Претендент:
LLC “Civitta BY”

Про компанію:
Civіtta – найбільша незалежна консалтингова компанія у Східній Європі. Civitta Belarus була заснована в 2012 році і на сьогодні об’єднує 3 бренди: Civitta (управлінський консалтинг), Satio (кількісні та якісні маркетингові дослідження) і Brand of the Year (професійний конкурс у сфері маркетингу та брендингу).
Цілі Сталого Розвитку

Партнери
Alfa-Bank
BusinessTools (Swipe)
OneSoil
Artox
Vochi
RedCross
Chobot Socks
Enzostream
Deti-Mba
OMA
Encata
Gekobel
Softriders
Atalian
