Навчальний центр Caparol

ca

Навчальний центр Caparol

1200px-Flag_of_Ukraine.svg

Період впровадження проєкту:

2020-2021 рр

Завдання:

Цілі проєкту:

  1. Створення комплексної системи підготовки та підвищення кваліфікації партнерів з ефективною системою контролю 
  2. Формування культури бренд-амбасадорів, через створення платформи брендів, які пробуджують потреби, породжують лояльність та готовність стати  постійним клієнтом 
  3. Підвищення культури споживання для формування рішень у сфері будівельних покриттів відповідно до обраного вектора компанії 
  4. Розвиток і підтримка навичок партнерів та клієнтів для досягнення персональних результатів та результатів компанії 
  5. Побудова довгострокових ефективних взаємовідносин, заснованих на принципах клієнтоорієнтованості

Рішення:

Створення єдиної екосистеми навчання:

  1. Тренінгові плани та програми, зокрема регулярні базові та спеціалізовані offline програми.
  2. Базовий презентаційний та навчальний відеоконтент.
  3. Системи сертифікації.
  4. Створення та впровадження lms-системи.
  5. Колаборація та інтеграція в навчальні курси партнерів.

 

Результат:

  1. Розроблено нову концепцію навчання та підвищення кваліфікації партнерів і співробітників
  2. Імплементовано системну програму навчання для співробітників, партнерів, майстрів, дизайнерів, архітекторів та інших спеціалістів будівельної сфери на постійній основі для підвищення компетенцій та роботи з екологічними рішеннями
  3. Розроблено програму підвищення кваліфікації майстрів UPGrade з метою розвитку культури використання системних рішень, яка включає:
  • тренінг для майстрів інтер’єрних робіт в рамках програми «Стіни, що здатні на більше»;
  • комплексні тренінги для майстрів фасадних робіт з теплоізоляційних робіт;
  • тренінги з просування колірних трендових рішень;
  • підвищення обізнаності майстрів з приводу реставраційних робіт;
  • навчання з рішень для дерево- та металооброблення.
  1. Представлено інноваційну технологію безповітряного нанесення AirFix, що сприяє підвищенню технологічних навичок роботи з інтер’єрними матеріалами.
  2. Інтегровано навчальні програми Caparol у вже наявні навчальні програми партнерів.
  3. Запроваджено формат прямих ефірів Capatalks, в рамках яких відбуваються діалоги з цікавими людьми з різних сфер бізнесу, для розширення ділового світогляду. Прямі ефіри доступні для всіх охочих – співробітників, партнерів, підписників соціальних мереж.
  4. Відкрито фірмовий салон Caparol Center нового формату із зоною коворкінгу та зоною для проведення навчання.
  5. Розроблено та запущено LMS систему для співробітників.
  6. Проведено комплексне навчання для підвищення кваліфікації співробітників у Німеччині із залученням іноземних спікерів.
  7. Запроваджено корпоративну програму розвитку співробітників на базі навчальної онлайн-платформи Laba.
  8. Створено 9 навчальних відео для професійних майстрів в рамках профільної організації Ліга Майстрів, із загальним охопленням 560 000.
  9. Проведено 31 offline тренінг, які відвідали 269 клієнтів, заплановано до кінця 2021 р. провести ще 30 offline тренінгів.
  10. Створено 16 навчальних відео, загальні перегляди на YouTube 1 055 000 та охоплення у Facebook – 550 000.
  11. Проведено 12 вебінарів із загальною кількістю переглядів – 6300.

Категорія: Суспільство

Претендент:

Дочірнє підприємство «Капарол Україна»

caparol

Про компанію:

Бренд Caparol належить міжнародному концерну Deutsche Amphibolin Werke (Німецькі Амфіболінові Заводи – DAW SE), що має історію у понад 125 років. В Україні бренд представлений дочірнім підприємством «КАПАРОЛ УКРАЇНА» та виробництвом ТОВ «КАПАРОЛ ДНІПРО». Компанія виробляє  фарби, емалі, лазурі, хімічно-будівельні покриття, а також матеріали та технології для теплоізоляції фасадів.

Цілі Сталого Розвитку

4
8
17

Партнери:

Hallway, 10+