ca
Період впровадження проєкту:
Цілі проєкту:
- Створення комплексної системи підготовки та підвищення кваліфікації партнерів з ефективною системою контролю
- Формування культури бренд-амбасадорів, через створення платформи брендів, які пробуджують потреби, породжують лояльність та готовність стати постійним клієнтом
- Підвищення культури споживання для формування рішень у сфері будівельних покриттів відповідно до обраного вектора компанії
- Розвиток і підтримка навичок партнерів та клієнтів для досягнення персональних результатів та результатів компанії
- Побудова довгострокових ефективних взаємовідносин, заснованих на принципах клієнтоорієнтованості
Створення єдиної екосистеми навчання:
- Тренінгові плани та програми, зокрема регулярні базові та спеціалізовані offline програми.
- Базовий презентаційний та навчальний відеоконтент.
- Системи сертифікації.
- Створення та впровадження lms-системи.
- Колаборація та інтеграція в навчальні курси партнерів.
- Розроблено нову концепцію навчання та підвищення кваліфікації партнерів і співробітників
- Імплементовано системну програму навчання для співробітників, партнерів, майстрів, дизайнерів, архітекторів та інших спеціалістів будівельної сфери на постійній основі для підвищення компетенцій та роботи з екологічними рішеннями
- Розроблено програму підвищення кваліфікації майстрів UPGrade з метою розвитку культури використання системних рішень, яка включає:
- тренінг для майстрів інтер’єрних робіт в рамках програми «Стіни, що здатні на більше»;
- комплексні тренінги для майстрів фасадних робіт з теплоізоляційних робіт;
- тренінги з просування колірних трендових рішень;
- підвищення обізнаності майстрів з приводу реставраційних робіт;
- навчання з рішень для дерево- та металооброблення.
- Представлено інноваційну технологію безповітряного нанесення AirFix, що сприяє підвищенню технологічних навичок роботи з інтер’єрними матеріалами.
- Інтегровано навчальні програми Caparol у вже наявні навчальні програми партнерів.
- Запроваджено формат прямих ефірів Capatalks, в рамках яких відбуваються діалоги з цікавими людьми з різних сфер бізнесу, для розширення ділового світогляду. Прямі ефіри доступні для всіх охочих – співробітників, партнерів, підписників соціальних мереж.
- Відкрито фірмовий салон Caparol Center нового формату із зоною коворкінгу та зоною для проведення навчання.
- Розроблено та запущено LMS систему для співробітників.
- Проведено комплексне навчання для підвищення кваліфікації співробітників у Німеччині із залученням іноземних спікерів.
- Запроваджено корпоративну програму розвитку співробітників на базі навчальної онлайн-платформи Laba.
- Створено 9 навчальних відео для професійних майстрів в рамках профільної організації Ліга Майстрів, із загальним охопленням 560 000.
- Проведено 31 offline тренінг, які відвідали 269 клієнтів, заплановано до кінця 2021 р. провести ще 30 offline тренінгів.
- Створено 16 навчальних відео, загальні перегляди на YouTube 1 055 000 та охоплення у Facebook – 550 000.
- Проведено 12 вебінарів із загальною кількістю переглядів – 6300.
Дочірнє підприємство «Капарол Україна»
Бренд Caparol належить міжнародному концерну Deutsche Amphibolin Werke (Німецькі Амфіболінові Заводи – DAW SE), що має історію у понад 125 років. В Україні бренд представлений дочірнім підприємством «КАПАРОЛ УКРАЇНА» та виробництвом ТОВ «КАПАРОЛ ДНІПРО». Компанія виробляє фарби, емалі, лазурі, хімічно-будівельні покриття, а також матеріали та технології для теплоізоляції фасадів.