Better Together

Better Together

ukraine

-еріод впровадження проєкту:

2019-2020

Завдання:

Проблематика:

  1. Загальне зниження рентабельності галузі.
  2. Якість та доступність кваліфікованого персоналу.
  3. Віковий дисбаланс працівників.
  4. Недостатні інвестиції у розвиток персоналу.

Завдання:

  1. Покращити економічну та соціальну стабільність тих, хто працює у галузі.
  2. Сприяти економічній стабільності та платоспроможності працівників.
  3. Адаптувати світові технологічні інновації до вітчизняного сільського господарства.

Привернути увагу керівників підприємств до необхідності розвитку власного персоналу.

Рішення:

Ми розуміємо важливість ролі операторів техніки,  від яких залежить продуктивність сільськогосподарської діяльності, тому впровадили навчання для механізаторів і фермерів.

Виклик наших клієнтів полягає у тому, що 98% персоналу – це так звані бебі-бумери та покоління Х. Підприємства готові інвестувати кошти у модернізацію парку техніки, але його персонал найчастіше не готовий до подібних технологій.

Ми перетворили відділ навчання в компанії на центр комунікації з клієнтом щодо питань ефективного використання обладнання та впровадження технологій, які безпосередньо впливають на ефективність клієнтів і якість навичок операторів.

За результатами опитувань було виявлено, що близько 13% працівників компанії володіли базовою інформацією у своїй професійній діяльності.

Зважаючи на вже сформовану потребу клієнтів, бізнес ухвалив рішення створити Agrotek Academy – навчальний центр площею 160 м² на базі найбільшого в Україні  сервісного центру John Deere, збудованого компанією Агротек у 2019 році.

Створення навчального центру Agrotek Academy – це підготовчий етап реалізації концепції безперервного навчання внутрішнього та зовнішнього персоналу, завдяки чому формується єдине інформаційне поле для комунікації бізнесу та клієнтів.

Результат:

  1. Створено новий напрям на ринку з навчання персоналу клієнта. Тобто на ринок виведено продукт, актуальний як для бізнесу і клієнта, так і для країни в цілому.
  2. Створено Програму навчання механізаторів повного циклу, незалежно від рівня підготовки персоналу. 14 навчальних програм, котрі надають, разом з технічною інформацією, знання, необхідні для ухвалення коректних рішень у повсякденній праці. Навчальні програми сформовані не тільки на підставі попередніх оцінок знань та опитувань. 
  3. Показники тестування демонструють покращення знань на 30-64%.
  4. За 1 рік ми досягли того, що на сьогодні співпрацюємо з 46 господарствами, з них 7 звертається із запитом на повторні навчання, що становить 15 % повторних навчань.
  5. «Бренд-дилер-клієнт», як модель сталого розвитку. Ця модель дозволила надати, перш за все, якісно інші показники для фермерів, підвищивши їх продуктивність.

Об’єднавши зусилля, ми швидко реагуємо на потреби клієнтів, незалежно від рівня підготовки, механізації чи прибутковості. Техніка John Deere – це високоякісний засіб виробництва.

Від ефективності експлуатації, швидкості реагування дилера на побажання клієнтів, якості підготовки персоналу клієнта і готовності підтримки з боку бренда залежить благополуччя всіх сторін. Але більшою мірою – благополуччя сільськогосподарської галузі.

Претендент:

ТОВ Агротек

argotek logo

Про компанію:

Агротек – офіційний дилер бренду John Deere, з більш ніж 15-річною історією. Ми побудували перевірені часом стосунки з сільгоспвиробниками, відданими галузі і бренду John Deere.

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-02
GOALS_Ukr-04

Партнери

John Deere Україна