Майбутнє нашого молока – у надійних руках

Майбутнє нашого молока – у надійних руках

turkey

Період впровадження проєкту:

2014 – 2020

Завдання:

Здійснювана діяльність:

  • Тренінги з підвищення обізнаності (захист здоров’я тварин та якості молока, важливість годівлі в молочному тваринництві, практика доїння);
  • Навчальні відеоролики для виробників;
  • Інформаційні друковані матеріали (керівництво з належного молочного тваринництва, практична інформаційна Брошура для молочного тваринництва);
  • Рекламна продукція;
  • Дослідження соціального впливу.

Проєкт сприяє досягненню чотирьох результатів:

  • підвищенню ефективності та продуктивності в молочному секторі;
  • підвищенню рівня життя фермерів
  • розширенню економічних прав і можливостей жінок
  • забезпеченню стійкості в цьому секторі.

Рішення:

  • Цільовими зацікавленими сторонами Pınar є малі та середні бізнеси-виробники молока, які покладаються на тваринництво і молочне тваринництво в якості свого основного джерела доходу. Тренінги спрямовані на поліпшення умов і надання фермерам можливості виробляти молоко більш високої якості;
  • Проєкт спрямований на подвоєння ефективності та доходів дрібних виробників продовольства;
  • Тренінги підвищують технічні знання фермерів, сприяючи збільшенню кваліфікованих працівників у сільських районах Туреччини. Проєкт також спрямований на збільшення людей, які мають відповідну кваліфікацію для досягнення фінансового успіху;
  • Цільова група для навчання має гендерний поділ праці;
  • Тренінги підвищують освіченість фермерів.

Результат:

Прямий зв’язок з виробниками був встановлений шляхом проведення тренінгів для більш ніж 8000 молочних фермерів з 104 навчальними заходами в 13 містах і 4 регіонах протягом 6 років.

  • Відповідно до принципу “внесок у Регіон” було підкреслено, що компанія надає велике значення розвитку регіону не тільки з точки зору фінансових інвестицій, але й в соціальному сенсі.
  • Проєкт був реалізований в рамках співпраці з Державним університетом промисловості.
  • Модулі проєкту та результати досліджень соціального впливу були включені в академічну літературу.
  • “Брошура практичної інформації для молочного тваринництва” була підготована у вигляді буклету, яка орієнтує фермерів на практику молочного тваринництва. Вона була спрямована на те, щоб дозволити фермерам отримати доступ до інформації, коли їм це потрібно.
  • Вийшла публікація про проєкт з назвою “Принципи сталого сільського господарства – найкраще практичне керівництво”.

Для популяризації цієї діяльності був запущений веб-сайт проєкту. Крім того, в умовах діджиталізації туди були додані навчальні матеріали та навчальні відеоролики.

Претендент:

 Pınar Dairy/Pınar Institute

pinar logo

Про компанію:

Pınar Institute – перший бренд, який розширив концепцію здорового молока та молочних продуктів у Туреччині, маючи понад 5000 працівників. Pınar  з часу свого заснування присвятив себе підтримці виробників молока. Таким чином, фермери можуть виробляти продукцію найкращої якості для споживачів, маючи при цьому достойну якість життя. Цей надійний бренд був розширений і розповсюджував продукцію на Близький Схід та в Німеччину.

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-01
GOALS_Ukr-02
GOALS_Ukr-04
GOALS_Ukr-05
GOALS_Ukr-08
GOALS_Ukr-12

Партнери

UNDP Business Call to Action (BCtA)

Ankara & Afyon Kocatepe University Veterinary Faculties

Çamlı Feed Animal Husbandry Co

Dairy Unions & Cooperatives