Майбутнє нашого молока – у надійних руках
Період впровадження проєкту:
2014 – 2020
Завдання:
Здійснювана діяльність:
- Тренінги з підвищення обізнаності (захист здоров’я тварин та якості молока, важливість годівлі в молочному тваринництві, практика доїння);
- Навчальні відеоролики для виробників;
- Інформаційні друковані матеріали (керівництво з належного молочного тваринництва, практична інформаційна Брошура для молочного тваринництва);
- Рекламна продукція;
- Дослідження соціального впливу.
Проєкт сприяє досягненню чотирьох результатів:
- підвищенню ефективності та продуктивності в молочному секторі;
- підвищенню рівня життя фермерів
- розширенню економічних прав і можливостей жінок
- забезпеченню стійкості в цьому секторі.
Рішення:
- Цільовими зацікавленими сторонами Pınar є малі та середні бізнеси-виробники молока, які покладаються на тваринництво і молочне тваринництво в якості свого основного джерела доходу. Тренінги спрямовані на поліпшення умов і надання фермерам можливості виробляти молоко більш високої якості;
- Проєкт спрямований на подвоєння ефективності та доходів дрібних виробників продовольства;
- Тренінги підвищують технічні знання фермерів, сприяючи збільшенню кваліфікованих працівників у сільських районах Туреччини. Проєкт також спрямований на збільшення людей, які мають відповідну кваліфікацію для досягнення фінансового успіху;
- Цільова група для навчання має гендерний поділ праці;
- Тренінги підвищують освіченість фермерів.
Результат:
Прямий зв’язок з виробниками був встановлений шляхом проведення тренінгів для більш ніж 8000 молочних фермерів з 104 навчальними заходами в 13 містах і 4 регіонах протягом 6 років.
- Відповідно до принципу “внесок у Регіон” було підкреслено, що компанія надає велике значення розвитку регіону не тільки з точки зору фінансових інвестицій, але й в соціальному сенсі.
- Проєкт був реалізований в рамках співпраці з Державним університетом промисловості.
- Модулі проєкту та результати досліджень соціального впливу були включені в академічну літературу.
- “Брошура практичної інформації для молочного тваринництва” була підготована у вигляді буклету, яка орієнтує фермерів на практику молочного тваринництва. Вона була спрямована на те, щоб дозволити фермерам отримати доступ до інформації, коли їм це потрібно.
- Вийшла публікація про проєкт з назвою “Принципи сталого сільського господарства – найкраще практичне керівництво”.
Для популяризації цієї діяльності був запущений веб-сайт проєкту. Крім того, в умовах діджиталізації туди були додані навчальні матеріали та навчальні відеоролики.
Категорія: Економічний розвиток
Претендент:
Pınar Dairy/Pınar Institute
Про компанію:
Pınar Institute – перший бренд, який розширив концепцію здорового молока та молочних продуктів у Туреччині, маючи понад 5000 працівників. Pınar з часу свого заснування присвятив себе підтримці виробників молока. Таким чином, фермери можуть виробляти продукцію найкращої якості для споживачів, маючи при цьому достойну якість життя. Цей надійний бренд був розширений і розповсюджував продукцію на Близький Схід та в Німеччину.