Рух Allianz Motto


Період впровадження проєкту:
2018 – до сьогодні
Завдання:
Цілі проєкту:
- Здорове зростання й розвиток дітей віком 7-12 років завдяки спортивним заняттям
- Сприяння через спорт розвитку їхніх навичок та уявлень, а також впевненості в собі, комунікативних умінь, ефективної участі та характеру
- Допомога в розвитку довічних зв’язків зі спортом за допомогою навчальної програми з фізкультури
- Ознайомлення зі змішаними видами спорту. Турбота про психічний та фізичний стан дітей через фізичну активність, соціалізацію та спорт
Рішення:
Allianz Motto було розроблено Департаментом фізичного виховання та спорту БТУ (Близькосхідного технічного університету) як 16-тижнева програма, що містить 80-хвилинний щотижневий контент, зокрема заходи на свіжому повітрі та в приміщенні, що буде здійснюватися за допомогою волонтерів громадських організацій (TEGV, EÇEV, Koruncuk Protection). Діяльність на свіжому повітрі була зосереджена довкола базових рухових навичок, легкої атлетики для дітей, гімнастики та інших видів діяльності, наприклад, корфболу та боче. Натомість у приміщенні відбувалися заняття, які не потребують багато місця: фізичні вправи, здорове харчування, надання першої допомоги, розвиток емпатії, упевненості, лідерства, спортивна культура та розмови зі спортсменами.
Заходи були розраховані на такі види спорту, як корфбол та боче.
До пандемії двічі на рік відбувалися безплатні та публічні вуличні фестивалі Allianz Motto у партнерстві з факультетом спортивних наук Університету Газі під координацією Координатора проєктів МААФ з дитячої легкої атлетики.
З настанням COVID-19 тренінги було розроблено у дистанційному форматі, вони відбувалися через онлайн-синхронізацію з допомогою волонтерів.
Під час пандемії відбувся цифровий волонтерський тренінг. Також, щоб охопити дітей без Інтернету, було створено журнал “TEGV EVDE”.
З огляду на попит у цільової аудиторії під час пандемії, було підготовано серії відеороликів спільно з Департаментом фізичного виховання та спорту БТУ, що стали загальнодоступними на каналі YouTube Allianz Turkey та каналах зацікавлених сторін.
Результат:
З 2018 року 2906 дітей з 21 провінції взяли участь у 16-тижневих заходах.
У 25 провінціях з обмеженим доступом до Інтернету 80 000 дітей отримали доступ до змісту Allianz Motto через журнал TEGV EVDE.
У фестивалях взяло участь 622 дитини.
За період з 25 червня по 29 вересня 2021 року відео на YouTube переглянули 130 214 разів.
Показник участі у програмі становить 73%.
Рівень задоволеності перевищує 70%.
Було помічено, що базові рухові навички дітей значно покращилися.
Діти заявляли, що програма була веселою, вони почувалися нетерпляче щодо заходів, рекомендували б програму своїм одноліткам і хотіли брати участь у схожих програмах.
Батьки заявляли, що їхні діти були дуже щасливі та високомотивовані.
Категорія: Суспільство
Претендент:
Allianz Tуреччина

Про компанію:
Allianz Group є однією із провідних світових компаній, що займається страхуванням та управління активами з понад 100 мільйонами роздрібних та корпоративних клієнтів у більш ніж 70 країнах світу. Allianz є одним з найбільших інвесторів у світі, що керує приблизно 754 млрд євро від імені своїх клієнтів страхування.
Цілі Сталого Розвитку



Партнери:
Фонд волонтерів освіти Туреччини (TEGV), Егейський фонд сучасної освіти (EÇEV), Турецький фонд дітей, які потребують захисту (Фонд Корунджук), Близькосхідний технічний університет (МЕТУ), кафедра фізичного виховання та спорту, факультет спортивних наук Університету Газі, Федерація легкої атлетики Туреччини, Координатор проєкту IAAF з дитячої легкої атлетики, волонтери (волонтери з-поміж співробітників Allianz Turkey, агентств та неурядових організацій)