Проєкт проти булінгу MTС і ЮНІСЕФ Білорусь — #BullyingFreeInternet

Проєкт проти булінгу MTС і ЮНІСЕФ Білорусь — #BullyingFreeInternet

Прапор Білорусі

Період впровадження проєкту:

9 лютого 2021 – триває

Завдання:

МТС, як постачальник технологій, бачить свою відповідальність за розвиток безпечного онлайн-середовища для дітей та підлітків. Це перший білоруський оператор зв’язку, який виступив проти кібербулінгу.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми, МТС і ЮНІСЕФ Білорусь запустили широкомасштабну кампанію #BullyingFreeInternet.

Мета:

Допомога дітям та підліткам, які постраждали від жорстокості в Інтернеті.

Цілі:

  • Поширення інформації про проблему кібербулінгу серед дітей

Рекламуйте інструменти, які можуть допомогти у вирішенні ситуації кібербулінгу (8 800 100 16 11, kids.pomogut.by)

  • Організація кампанії зі збору коштів. ЮНІСЕФ у Білорусі передасть усі зібрані кошти на навчання фахівців з лікування жертв кібербулінгу.

Рішення:

9 лютого 2021 року, у Всесвітній день безпечного Інтернету, МТС та ЮНІСЕФ у Білорусі розпочали кампанію з профілактики кібербулінгу серед дітей та підлітків #BullyingFreeInternet.

У межах проєкту МТС та ЮНІСЕФ розробили декілька навчальних відео для дітей, батьків та вчителів.

Вони також розробили кілька тестів/навчальних посібників, які використовуються для моделювання ситуацій на основі реальних історій дітей, які постраждали від кібербулінгу.

Усі матеріали були розроблені у співпраці з психологами; вони пропонують конкретні інструменти допомоги: способи розв’язання конкретної проблеми, номер телефону підтримки дітей, вебсайт, що пропонує анонімні та безплатні психологічні консультації.

Опубліковано відеоролики та посібники з тестування/навчання на цільовій сторінці проєкту: http://www.mts.by/unicef/. Ролики також розміщені на YouTube-каналі мобільного оператора.

Чого вдалося досягти?

МТС та ЮНІСЕФ підписали Угоду про співпрацю і в день запуску проєкту провели онлайн-конференцію.

– Для викладачів організовано семінари та вебінари, які зібрали сотні учасників.

– Проведено SMS-кампанію для підвищення обізнаності про проєкт серед абонентів МТС.

– Рекламу розмістили на білбордах, у метро, ​​у ліфтах та маршрутних таксі по всій країні.

– Розпочато акцію зі збору коштів на навчання спеціалістів із лікування жертв кібербулінгу.

– В офісах МТС відбулася особлива подія: відвідувачі отримали спеціальний пакет наклейок за пожертву на проєкт.

– Просуванням проєкту займалися ЗМІ. Електронний журнал “Citydog” відкрив постійну рубрику з проблеми. Статті набирають десятки тисяч переглядів.

– Однак проєкт мав насамперед досягти основної аудиторії, тому ми поїхали туди, де живуть покоління Z та Альфа. Вони взяли участь у проєкті з білоруськими блогерами, які мали величезну молодіжну аудиторію. Мільйони молодих білорусів навчилися боротися з кібербулінгом завдяки кліпам TikTok, сторіз в Instagram та іншим зусиллям.

Результат:

7,4+ мільйонів переглядів кліпів TikTok

210 000+ переглядів навчальних відео на YouTube

25 000+ прочитань матеріалів про кібербулінг у постійній рубриці citydog.by

20 000 плакатів в офісах зв’язку МТС

1300+ осіб пройшли тести/навчання

32 дошки в усіх обласних столицях

Розроблено інструменти для збору коштів на підготування спеціалістів з лікування жертв кібербулінгу.

Категорія: Мир

Претендент:

ТОВ “Mobile TeleSystems”

mts

Про компанію:

Mobile TeleSystems JLLC — це перший і єдиний оператор стільникового зв’язку в Білорусі, який отримав сертифікат системи контролю якості (QMS) вимог STB ISO 9001.

Цілі Сталого Розвитку

16

Партнери:

ЮНІСЕФ Білорусь