Інформаційна кампанія “Дотримуйся дистанції 2 м”

 Інформаційна кампанія “Дотримуйся дистанції 2 м”

ukraine

Період впровадження проєкту:

25.03 – 30.05.2020

Завдання:

Після того, як 12.03.2020 року ввели карантин по всій території України ми, як громадська організація, розпочали роботу, спрямовану на запобігання поширенню вірусу COVID-19 в громаді. НУО “Сучасний Формат” не гуманітарна організація і закуповувати та передавати маски, ліки, дезінфектори, костюми і т.д. ми не мали ні змоги, ні ресурсів. Так, як однією зі складових діяльності НУО “Сучасний Формат” є питання безпеки, це наштовхнуло нас на ідею, що ми можемо вплинути на жителів громади інформаційно, спонукаючи їх бути більш відповідальними, а саме: дотримуватися дистанції у чергах крамниць та інших закладах, які продовжували та продовжують свою роботу в умовах карантину. Так виникла ідея інформаційної кампанії “Дотримуйся дистанції 2м”, яка розпочалася із Житомира та була масштабована на 15 областей України

Рішення:

Дотримуватися дистанції у місцях скупчення людей, щоб протистояти поширенню коронавірусу – наліпки з таким закликом для закладів Житомира виготовила неурядова організація «Сучасний Формат» за кошти  ПРООН в Україні.

Наклейки на підлозі біля кас спонукали жителів громади дотримуватися безпечної дистанції між людьми у чергах крамниць, аптек, банків, медичних установ та інших закладів, які продовжували роботу в умовах карантину.

За умов, коли від коронавірусу не існує вакцини, сповільнити поширення вірусів допомагає соціальна дистанція. Аби запобігти зараженню, фахівці рекомендують дистанціюватися: уникати людних місць, до мінімуму звести пересування населеними пунктами, при можливості працювати з дому, а у місцях скупчення людей тримати дистанцію у два метри.

Ми замовили 5 тисяч наклейок «Дотримуйся дистанції у 2 м.», і реалізувати цю ініціативу у короткий термін вдалося завдяки Програмі розвитку ООН в Україні, яка підтримала нашу ідею і оплатила друк тиражу. Спільно із фахівцями Житомирської міської ради ми визначили перелік магазинів, аптек, банків, поштових відділень, які обслуговують житомирян у період карантину. 

Представники бізнесу мали змогу отримати наліпки абсолютно безкоштовно, звернувшись до НУО «Сучасний Формат». З моменту виникнення ідеї до втілення кампанії пройшло 5 днів. 

Результат:

НУО “Сучасний Формат” виготовила за підтримки ПРООН в Україні 5 тисяч наклейок. Увесь тираж безкоштовно розповсюдили серед закладів Житомира, які здійснювали роботу під час карантину. До ініціативи долучилися як маленькі крамнички, так і мережі магазинів, аптек та банків, а також приватні клініки. 

Вдалий досвід Житомира вирішили перейняти громадські організації в 15 областях України. До кампанії долучилися громадські організації Мережі хабів організацій громадянського суспільства.

Загалом за період реалізації кампанії було поширено 41 тис. наліпок із закликом “Дотримуйся дистанції 2 м” в наступних областях: Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Закарпатській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Полтавській, Херсонській, Хмельницькій та інших. 

З позиції впливу, який принесла інформаційна кампанія “Дотримуйся дистанції 2м”, причому за невеликі ресурси, але за величезної підтримки різних партнерів та соціально відповідального бізнесу, можна впевнено вважати успішним у всіх форматах:  вплив в громаді, масштабування в області і в інші регіони, нова співпраця і взаємодія з місцевим бізнесом та ін.

Категорія: Covid-19

Претендент:

Неурядова організація “Сучасний Формат”

modern format logo

Про компанію:

Місія діяльності НУО “Сучасний Формат” – допомагати жителям громад Житомирської та інших областей зробити проживання у їхніх громадах комфортнішим, безпечнішим та справедливішим

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-03

Партнери

АТ КБ “ПриватБанк”у Житомирі, Одесі, Луцьку, Хмельницькому та ін.

Житомирська міська рада

Мережа хабів України

мережа магазинів “АТБ- Маркет”

Аптечні заклади міста Житомира

ТЦ “Фуршет”

ПРООН в Україні

АТ “Ощадбанк”

МЕТРО