Шоуранери рівності: створення системи розвитку різноманіття та інклюзивності

Шоуранери рівності: створення системи розвитку різноманіття та інклюзивності

Період впровадження проєкту:
2020-нині
Завдання:
Створити систему розвитку різноманіття та інклюзивності, що сприятиме повному та проактивному забезпеченню першого та другого принципів Глобального договору ООН в діяльності компанії як роботодавця, бізнесу та медіа.
Головні завдання проєкту:
- Створення системи протидії дискримінації та насильству на робочому місці та в ланцюгах постачання.
- Розвиток корпоративної культури різноманіття та толерантності, що створить умови для рівного представництва, кар’єрної та особистої реалізації.
- Створення системи приватно-громадських партнерств з метою підтримки суспільних ініціатив, спрямованих на розвиток інклюзивності та подолання нерівності.
- Розвиток можливостей контенту та креаторів медіагрупи з адвокації теми захисту прав людини, рівних можливостей та свободи самопрояву у суспільстві.
Рішення:
Створення стратегії розвитку різноманіття та інклюзивності. Її реалізація на робочому місці, у партнерствах та суспільному впливі шляхом:
- Імплементація UN LGBTI standards of conduct for business. А саме: провадження норм протидії дискримінації у корпоративний кодекс етики; публічного та корпоративного комітменту на підтримку прав ЛГБТ+ людей; проведення навчання з ЛГБТ+ толерантності; партнерства з громадськими організаціями, що опікуються темою прав ЛГБТ-спільноти.
- Прогресу в імплементації Women’s Empowerment Principles: створення чутливої системи розгляду скарг щодо дискримінації, харасменту та насильства на робочому місці та у ланцюжку постачання. Створення корпоративної спільноти співробітниць, що опікується питаннями забезпечення гендерної рівності. Створення корпоративного об’єднання креаторів, що опікуються темою протидії домашньому насильству. Започаткування першого MediaForShe Congress, що проводиться спільно з ООН жінки в Україні та має на меті залучення української медіаіндустрії до адвокації гендерної рівності та протидії дискримінації.
- Реалізації проекту розвитку доступності: забезпечення технічної доступності локації StarLightMedia для людей з інвалідністю, проведення навчання інклюзивному та недискримінаційному найму для команди рекрутингу компанії та замовників вакансій, навчання команд інклюзивній взаємодії.
- Використання ефірних та діджитальних ресурсів медіагрупи для промоції гендерної рівності, прав ЛГБТ+ спільноти, людей з інвалідністю та теми ментального здоров’я. Регулярне надання інформаційної підтримки громадським ініціативам, що займаються захистом прав людини та промоцією рівності.
Результат:
- StarLightMedia розроблено та прийнято на рівні Правління першу стратегію розвитку різноманіття та інклюзивності в українській медіагалузі.
- StarLightMedia отримала нагороду LGBT+ friendly media року від Kyiv Pride.
- У новинах StarLightMedia вийшов перший на українському національному телебаченні правозахисний матеріал на підтримку камінг-аутів та ефір суспільно-політичного ток-шоу, присвячений Маршу рівності.
- Результат StarLightMedia у WEPs Gender Gap Analysis Tool підвищився з 49% у 2020 до 72% у 2021.
- 52 співробітниці стали регулярними учасницями корпоративної спільноти, 154 співробітники/ці долучились до першої корпоративної конференції з підтримки жіночого лідерства.
- Реалізовано діджитал-кампанію проти гендерних стереотипів #Сильная #Сильний, що зібрала понад 8 мільйонів переглядів.
- У новинах та діджиталі каналів StarLightMedia випущено понад 50 матеріалів на підтримку гендерної рівності.
- Плинність кадрів знизилася з 20,6% до 10,9% за підсумками 2020 року.
- Затверджено корпоративний кодекс етики, який декларує відданість принципам ГД ООН та містить блоки забезпечення прав людини, протидії дискримінації, насильству та харасменту. Створено гарячу лінію для розгляду скарг щодо порушення кодексу.
- Найбільша офісна локація компанії була адаптована до потреб людей з інвалідністю. Створено перший інклюзивний коворкінг. 180 співробітників пройшли навчання з інклюзивної взаємодії.
Категорія: Мир
Претендент:
StarLightMedia

Про компанію:
StarLightMedia – це українська медіагрупа, що є лідером у виробництві та дистрибуції контенту для телевізійного ефіру і діджитал-платформ.
Цілі Сталого Розвитку


Партнери:
Глобальний договір ООН, ООН Жінки, Фонд ООН у галузі народонаселення, Центр розвиток КСВ, громадська організація “Точка опори”, Група активної реабілітації