Смартфон для батьків


Період впровадження проекту:
з вересня 2019 – до сьогодні
Завдання:
Завдання проєкту
- Сприяти розвитку мобільної грамотності серед людей старшого покоління.
- Скоротити дистанцію між поколіннями. Надати можливість спілкуватися частіше завдяки смартфону.
Проблематика проєкту
Згідно з проведеним компанією дослідженням, понад 50% пенсіонерів України є абонентами Київстар. Станом на 2 квартал 2020 року, 49% абонентів Київстар у віці 55+ користуються смартфонами, і цей показник стабільно зростає. До того ж, більшість пенсіонерів, які є власниками смартфонів, не використовують мобільний інтернет, і основна причина цьому – невміння ним користуватись. Дослідження також показали, що більшість дітей готові віддавати свої старі смартфони або купувати нові для батьків, проте зазвичай молодшому поколінню бракує часу, аби допомогти батькам опанувати весь функціонал гаджетів.
Рішення:
У вересні 2019 року Київстар запустив першу онлайн-школу мобільної грамотності, покликану допомогти старшому поколінню навчитись користуватися сучасними телефонами та використовувати усі їхні переваги. Курс «Смартфон для батьків» містить 10 інтерактивних відеоуроків, які допомагають дізнатися про всі можливості смартфона та опанувати необхідні онлайн-сервіси. Курс доступний для всіх користувачів незалежно від оператора.
Одним із пріоритетних КСВ-напрямів Київстару є освіта та поширення цифрової грамотності. З 26 лютого 2020 року на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності «Дія. Цифрова освіта» запущено партнерський курс «Смартфон для батьків».
Спільно з ранковим шоу «Сніданок з 1+1» ми створили спеціальну рубрику «Зв’язок поколінь». Проєкт мав також інформаційну підтримку. Крім того, в Instagram пройшла кампанія з блогерами. До пандемії COVID-19 було проведено низку офлайн-заходів із залученням клубу для старшого покоління «Життєлюб».
Також для зручності споживачів у більшості магазинів мережі Київстар люди зрілого віку можуть отримати текстову версію уроків школи у вигляді друкованого довідника «Смартфон для батьків», який є аналогом курсу у формі брошури.
Результати:
Загальне охоплення проєкту понад 15 мільйонів українців.
Понад 150 тисяч унікальних відвідувачів на порталі онлайн-школи.
Понад 100 тисяч переглядів відеоуроків на Youtube.
300+ відвідувачів воркшопів.
Категорія: Суспільство
Претендент:
Київстар

Про компанію:
Київстар – найбільший в Україні телеком-оператор, що обслуговує 25,4 мільйонів клієнтів.
Цілі Сталого Розвитку

Партнери
Фонд «Східна Європа»
Медіа Група Україна
1+1 media
Благодійний Фонд «Життєлюб»
Міністерство цифрової трансформації України
