Проєкт “Слідуй за усмішкою”

Проєкт “Слідуй за усмішкою”

Період впровадження проєкту:
Весна – Літо 2021
Завдання:
Брак залучення людей з інвалідністю та літніх людей у соціальні заходи.
Рішення:
Щоб інклюзивні подорожі в Білорусі стали реальністю, залучайте та заохочуйте до подорожей групи різних людей разом. Групи, серед яких є люди з особливими потребами та люди похилого віку, стануть мандрівниками та покажуть, що разом можливо все.
Результат:
Ми довели, що подорожувати може кожен!
Ми створили/покращили умови для доступності різних місць, а саме пляжів, музеїв, екологічних стежок тощо, для людей з особливими потребами та людей похилого віку. Наприклад, пандус, інклюзивний туалет, міст, підіймач тощо.
Ми створили віртуальну інфраструктуру, щоб дати змогу кожному повторювати ті самі подорожі. Наприклад, ми створили чат-бота в TG, який допомагає знаходити попутників, із якими можна вирушити в описані подорожі. Також ми створили сайт, який містить багато корисної інформації щодо інклюзивності, наприклад:
- лайфхаки;
- презентація маршрутів з картою та фотографіями;
- мотиваційні історії наших гер
Категорія: Мир
Претендент:
ТОВ PepsiCo Products

Про компанію:
PepsiCo Products, FLLC – бізнес-підрозділ транснаціональної компанії FMSG PepsiCo в Білорусі, що імпортує та розповсюджує всередині країни продукти харчування під такими відомими брендами, як Lays, Pepsi, 7up, Mirinda, Cheetos, Hrusteam, Sandora, Sadochok, Agusha, Chudo та ін.
Цілі Сталого Розвитку



Партнери:
“DOBRA” Foundation, “OJ Group” LLC, Dab Creative Agency (LLC “DAB GLOBAL”).