Розширення можливостей жінок у сільському господарстві, сільському туризмі та ремеслах

Розширення можливостей жінок у сільському господарстві, сільському туризмі та ремеслах

belarus

Період впровадження проєкту:

2019 – 2021

Завдання:

  • допомогти жінкам з сільської місцевості у розвитку власного бізнесу як джерела доходу та самореалізації;
  • підтримувати жінок, щоб зробити їхню діяльність фінансово вигідною, шляхом пошуку партнерів для придбання їх продуктів та послуг;
  • навчити жінок, як співпрацювати в кластері та працювати разом задля взаємної вигоди;
  • навчити жінок спільній роботі та перепродажу з іншими регіонами Білорусі.

Дуже часто жінки сумніваються у собі, мають страх, який заважає їм реалізувати свій потенціал. Під час складання проєкту ми хотіли, щоб він був багатофункціональним, гнучким та простим. Водночас він має бути адаптований до потреб та очікувань кожної жінки.

Рішення:

Це проєкт 18-місячного періоду:

Етап 1: Підготовка, закупівля необхідних матеріалів, координація:

  • Анонс проєкту в ЗМІ 
  • Організація першої зустрічі
  • Отримання обладнання для тренувань
  • Створення спеціалізованої веб-сторінки проєкту

 Етап 2: Змагання, тренінги, індивідуальне наставництво, консультації:

  • Організація збору бізнес-ідей учасників
  • Організація 10 навчальних тренінгів та понад 10 вебінарів зі збору коштів, просування, бізнес-планування, креативної економіки тощо для всіх учасників проєкту (принаймні 500 жінок-учасниць)
  • Вибір найкращих бізнес-ідей
  • Організація наставництва для 50 найкращих ідей
  • Організація навчального візиту учасників проекту до Гродненської області для обміну досвідом з успішними самозайнятими жінками в сільській місцевості Білорусі
  • Отримання обладнання та матеріалів для 50 переможців, які допоможуть їм заснувати власний бізнес.

Етап 3: Презентація основних результатів, оцінка проєкту:

  • Організація заключної конференції у Бресті з презентаціями найкращих кейсів 
  • Презентація найкращих кейсів в Оршанському регіоні 
  • Організація участі у двох регіональних фестивалях задля створення майданчика для продажу продуктів та послуг нових МСП
  • Створення інформаційної кампанії у ЗМІ щодо жіночого підприємництва у сільському господарстві, сільському туризмі та ремеслах
  • Створення бази даних учасників та експертів проєкту, а також інших місцевих активістів (ремісники, екофермери тощо) з Брестської області (принаймні 600 осіб)
  • Створення Білоруського ресурсного центру.

Результат:

Наразі в рамках проєкту досягнуто таких результатів:

  • Для більш ніж 500 жінок вже організовано 10 тренінгів і 12 вебінарів з питань креативної економіки, правового регулювання, просування, збору коштів, співпраці, бізнес-планування, органічного землеробства, екологічного туризму, стійких продуктів у туризмі, сторітелінгу, соціальних мереж, просування на ринку і т. д.;
  • 50 бізнес-ідей, запропонованих жінками, отримали фінансову підтримку і було придбано спеціальне обладнання, щоб допомогти їм підтримати бізнес на ранній стадії;
  • Нові підприємства отримають досвід роботи з органами влади та установами, щоб сформувати міцні партнерські відносини з ними в процесі створення робочих місць. Місцеві муніципалітети виграють від зниження безробіття і зростання бюджету, що генерується створеними МСП;
  • Проєкт має важливий соціальний вплив, оскільки спрямований на підвищення компетентності жінок у Білорусі шляхом навчання їх фінансовим і сільськогосподарським аспектам;
  • Широка аудиторія дізналася про проєкт і нові стартапи завдяки медіа-кампаніям, а також участі в підсумковій конференції.
  • До кінця року заплановано вихід коротких промо-роликів і одного фільму про успішних жінок-підприємців, які будуть поширені через Інтернет-ресурси, а також брошури з передовим досвідом, які будуть випущені і поширені на заключній конференції.

Заплановано розширити географію проєкту до Гродненської області в 2021-му році

Претендент:

Coca-Cola HBC Білорусь

Coca-Cola logo

Про компанію:

 Coca-Cola HBC Білорусь входить до групи компаній одного з найбільших брендів напоїв – The Coca-Cola. Корпоративна відповідальність та сталий розвиток є невід’ємною частиною нашої культури.

Цілі Сталого Розвитку

GOALS_Ukr-01
GOALS_Ukr-05
GOALS_Ukr-08
GOALS_Ukr-17

Партнери

TCCF

Belarussian Association of Rural and Ecotourism “Country Escape” NGO

Committee on Labor Employment and Social Protection of Brest Region

Brest Regional Executive Committee