Проєкт проти булінгу MTС і ЮНІСЕФ Білорусь — #BullyingFreeInternet


Період впровадження проєкту:
9 лютого 2021 – триває
Завдання:
МТС, як постачальник технологій, бачить свою відповідальність за розвиток безпечного онлайн-середовища для дітей та підлітків. Це перший білоруський оператор зв’язку, який виступив проти кібербулінгу.
Щоб привернути увагу до цієї проблеми, МТС і ЮНІСЕФ Білорусь запустили широкомасштабну кампанію #BullyingFreeInternet.
Мета:
Допомога дітям та підліткам, які постраждали від жорстокості в Інтернеті.
Цілі:
- Поширення інформації про проблему кібербулінгу серед дітей
Рекламуйте інструменти, які можуть допомогти у вирішенні ситуації кібербулінгу (8 800 100 16 11, kids.pomogut.by)
- Організація кампанії зі збору коштів. ЮНІСЕФ у Білорусі передасть усі зібрані кошти на навчання фахівців з лікування жертв кібербулінгу.
Рішення:
9 лютого 2021 року, у Всесвітній день безпечного Інтернету, МТС та ЮНІСЕФ у Білорусі розпочали кампанію з профілактики кібербулінгу серед дітей та підлітків #BullyingFreeInternet.
У межах проєкту МТС та ЮНІСЕФ розробили декілька навчальних відео для дітей, батьків та вчителів.
Вони також розробили кілька тестів/навчальних посібників, які використовуються для моделювання ситуацій на основі реальних історій дітей, які постраждали від кібербулінгу.
Усі матеріали були розроблені у співпраці з психологами; вони пропонують конкретні інструменти допомоги: способи розв’язання конкретної проблеми, номер телефону підтримки дітей, вебсайт, що пропонує анонімні та безплатні психологічні консультації.
Опубліковано відеоролики та посібники з тестування/навчання на цільовій сторінці проєкту: http://www.mts.by/unicef/. Ролики також розміщені на YouTube-каналі мобільного оператора.
Чого вдалося досягти?
МТС та ЮНІСЕФ підписали Угоду про співпрацю і в день запуску проєкту провели онлайн-конференцію.
– Для викладачів організовано семінари та вебінари, які зібрали сотні учасників.
– Проведено SMS-кампанію для підвищення обізнаності про проєкт серед абонентів МТС.
– Рекламу розмістили на білбордах, у метро, у ліфтах та маршрутних таксі по всій країні.
– Розпочато акцію зі збору коштів на навчання спеціалістів із лікування жертв кібербулінгу.
– В офісах МТС відбулася особлива подія: відвідувачі отримали спеціальний пакет наклейок за пожертву на проєкт.
– Просуванням проєкту займалися ЗМІ. Електронний журнал “Citydog” відкрив постійну рубрику з проблеми. Статті набирають десятки тисяч переглядів.
– Однак проєкт мав насамперед досягти основної аудиторії, тому ми поїхали туди, де живуть покоління Z та Альфа. Вони взяли участь у проєкті з білоруськими блогерами, які мали величезну молодіжну аудиторію. Мільйони молодих білорусів навчилися боротися з кібербулінгом завдяки кліпам TikTok, сторіз в Instagram та іншим зусиллям.
Результат:
7,4+ мільйонів переглядів кліпів TikTok
210 000+ переглядів навчальних відео на YouTube
25 000+ прочитань матеріалів про кібербулінг у постійній рубриці citydog.by
20 000 плакатів в офісах зв’язку МТС
1300+ осіб пройшли тести/навчання
32 дошки в усіх обласних столицях
Розроблено інструменти для збору коштів на підготування спеціалістів з лікування жертв кібербулінгу.
Категорія: Мир
Претендент:
ТОВ “Mobile TeleSystems”

Про компанію:
Mobile TeleSystems JLLC — це перший і єдиний оператор стільникового зв’язку в Білорусі, який отримав сертифікат системи контролю якості (QMS) вимог STB ISO 9001.
Цілі Сталого Розвитку

Партнери:
ЮНІСЕФ Білорусь