Всесвітній день відповідального споживання пива: скажи «НІ». 18+


Період впровадження проєкту:
13–17 вересня 2021
Завдання:
Проблема – продаж алкоголю неповнолітнім та споживання його неповнолітніми. Законодавством заборонено продаж пива (крім безалкогольного) особам, які не досягли 18 річного віку.
Наша мета – культура відповідального вживання алкоголю, у якій алкоголь неповнолітнім не продають.
Рішення:
Перше – дбати про безалкогольну альтернативу. Ми щороку розширюємо портфель б/а продукції й у 2020 році розширили його ще на 3% (це квас, ситро, б/а пиво).
Друге – інформаційна політика стосовно відповідального споживання пива та формування культури споживання пива в українців.
Ми шостий рік поспіль підтримуємо Всесвітній день відповідального споживання пива і з партнерами втілюємо спільні інформаційні проєкти.
У 2021 році ми провели не день відповідального споживання пива, а тиждень – із 13 по 17 вересня.
Наша кампанія містила:
- Інтерв’ю на YouTube-каналі журналіста Анатолія Анатоліча «Зе Інтерв’юер». Героями програми став музикант Сергій Бабкін, ресторатор Дмитро Борисов, шоумен Олександр Пікалов та їхні діти. Це проєкт про виховання, ефективний діалог батьків і дітей на чутливі теми, зокрема на тему споживання алкоголю. Батьки й діти доносять основну думку – алкоголь до 18 – це не трендово, не модно, а вкрай ризиковано. Батьки й діти транслюють меседж взаємного розуміння та відвертості. Ця інформаційна кампанія покликана показати найважливіше – довіру між батьками та дітьми, яка може запобігти несвоєчасному та ризикованому споживанню алкоголю. Діти наших героїв – розумні, стильні, виховані, мудрі, зі сформованим світоглядом, цілями та мріями, які чітко кажуть «НІ» алкоголю до 18.
- Активні комунікації в соцмережах на тему відповідального споживання та заборони на продаж пива особам до 18 років.
- Соціальну кампанію «Скажи «НІ». Ми розробили інформаційні банери про заборону продажу алкоголю неповнолітнім та розмістили їх на білбордах у містах України.
Результат:
Остаточний результат кампанії буде 15 листопада.
Проміжні результати від 13 вересня до 1 жовтня:
Facebook:
10 постів;
Охоплення – 59 190;
Взаємодії з публікаціями – 5 554
- Instagram:
2 пости, 5 сторіз;
Охоплення – 62 026;
Взаємодії з публікаціями – 782.
- Медіапублікації:
24 публікації;
Охоплення – 206 712.
- Інтерв’ю Анатоліча з українськими зірками:
Перегляди – 22 000;
Мета – 1 000 000 до 15 листопада.
- Розміщення плакатів в торгових точках КОЛО:
107 магазин;
Середня прохідність в день – 3 500 осіб.
Загальна – 375 500
Категорія: Суспільство
Претендент:
Carlsberg Ukraine

Про компанію:
Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. При цьому Львівська пивоварня – перша промислова пивоварня країни. Компанія входить у ТОП-25 платників податків України.
Цілі Сталого Розвитку



Партнери:
AB InBev Efes Ukraine