Всесвітній день відповідального споживання пива: скажи «НІ». 18+

Всесвітній день відповідального споживання пива: скажи «НІ». 18+

1200px-Flag_of_Ukraine.svg

Період впровадження проєкту:

13–17 вересня 2021

Завдання:

Проблема –  продаж алкоголю неповнолітнім та споживання його неповнолітніми. Законодавством заборонено продаж пива (крім безалкогольного) особам, які не досягли 18 річного віку.

Наша мета – культура відповідального вживання алкоголю, у якій алкоголь неповнолітнім не продають.

Рішення:

Перше – дбати про безалкогольну альтернативу. Ми щороку розширюємо портфель б/а продукції й у 2020 році розширили його ще на 3% (це квас, ситро, б/а пиво).

Друге – інформаційна політика стосовно відповідального споживання пива та формування культури споживання пива в українців.

Ми шостий рік поспіль підтримуємо Всесвітній день відповідального споживання пива і з партнерами втілюємо спільні інформаційні проєкти.

У 2021 році ми провели не день відповідального споживання пива, а тиждень – із 13 по 17 вересня.

Наша кампанія містила: 

  • Інтерв’ю на YouTube-каналі журналіста Анатолія Анатоліча «Зе Інтерв’юер». Героями програми став музикант Сергій Бабкін, ресторатор Дмитро Борисов, шоумен Олександр Пікалов та їхні діти. Це проєкт про виховання, ефективний діалог батьків і дітей на чутливі теми, зокрема на тему споживання алкоголю. Батьки й діти доносять основну думку – алкоголь до 18 – це не трендово, не модно, а вкрай ризиковано. Батьки й діти транслюють меседж взаємного розуміння та відвертості. Ця інформаційна кампанія покликана показати найважливіше – довіру між батьками та дітьми, яка може запобігти несвоєчасному та ризикованому споживанню алкоголю. Діти наших героїв – розумні, стильні, виховані, мудрі, зі сформованим світоглядом, цілями та мріями, які чітко кажуть «НІ» алкоголю до 18. 
  • Активні комунікації в соцмережах на тему відповідального споживання та заборони на продаж пива особам до 18 років. 
  • Соціальну кампанію «Скажи «НІ».  Ми розробили інформаційні банери про заборону продажу алкоголю неповнолітнім та розмістили їх на білбордах у містах України.

Результат:

Остаточний результат кампанії буде 15 листопада.

Проміжні результати від 13 вересня до 1 жовтня:

 

Facebook:

10 постів;

Охоплення – 59 190;

Взаємодії з публікаціями – 5 554

 

  1. Instagram:

2 пости, 5 сторіз;

Охоплення – 62 026;

Взаємодії з публікаціями – 782.

 

  1. Медіапублікації:

24 публікації;

Охоплення – 206 712.

 

  1. Інтерв’ю Анатоліча з українськими зірками:

Перегляди – 22 000;

Мета – 1 000 000 до 15 листопада.

 

  1. Розміщення плакатів в торгових точках КОЛО:

107 магазин;

Середня прохідність в день – 3 500 осіб.

Загальна – 375 500

Категорія: Суспільство

Претендент:

Carlsberg Ukraine

carlsberg

Про компанію:

Carlsberg Ukraine є частиною Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. При цьому Львівська пивоварня – перша промислова пивоварня країни. Компанія входить у ТОП-25 платників податків України.

Цілі Сталого Розвитку

3
12 (1)
17

Партнери:

AB InBev Efes Ukraine