Діти – амбасадори глобальних цілей

Діти – амбасадори глобальних цілей

1200px-Flag_of_Ukraine.svg

Період впровадження проєкту:

2020–2024

Завдання:

Наразі ми зіткнулися з розумінням того, що діти в нашій системі освіти часто не пов’язують шкільні знання та реалізацію себе в реальному житті. У пошуку ідеї, що надихне дітей на самореалізацію у великому світі, команда вчителів пропонує застосувати набуті учнями знання, навички та необмежену дитячу фантазію задля розв’язання глобальних проблем людства. Основні завдання проєкту:

  • Поєднати школярів і світ у спільному глобальному завданні;
  • Наштовхнути учнів зробити перші кроки у розв’язання проблем людства;
  • Показати важливість маленького кроку кожного задля досягнення великої мети;
  • Привернути увагу суспільства до цілей сталого розвитку.

Рішення:

З огляду на поставлені перед нами завдання наша команда пропонує інтегрувати до освітнього процесу такі види діяльності, які були б спрямовані на розширення кругозору та розуміння себе у глобальному світі. Для цього ми запровадили різнопланові активності з вивчення планети та її особливостей, аналізу причин та наслідків різного виду діяльності людини та впливу особистого внеску кожного на загальну структуру світу.

У межах проєкту ми розробили гейміфіковану систему “SEPIA” (Scientists, Engineers, Politicians, Influencers, Artists), у якій діти об’єднуються в робочі групи за їх сильними сторонами та розробляють конкурентні розв’язання глобальних задач.

Очікувані результати роботи проєкту полягають у збільшенні усвідомлення молоддю глобальних проблем людства (просвітницька ціль), розробленні школярами проєктів, що базуються на цілях сталого розвитку (креаторська ціль) та створенні середовища підтримки інновацій від школярів у сучасних школах (менторська ціль)

Наші ідеї вже знайшли втілення в кількох соціально важливих проєктах та мають далекоглядні плани з інтеграції глобальних ідей до прикладної реалізації в межах шкільної освіти задля добробуту всього світу.

Результат:

Діти та вчителі протягом усього навчального року пропонували та реалізовували проєкти заради вирішення глобальних цілей сталого розвитку:

  • Провели екологічний моніторинг поверхневих вод у річці Дніпро, підготували наукову роботу (https://www.instagram.com/p/COxVaiLt-Wa/), яку представили на Всеукраїнському конкурсі юнацьких дослідницьких проєктів під егідою Малої Академії наук України та посіли призове місце (http://man-junior.org.ua/?p=24886), результатами поділились зі спільнотою у рамках проведення «Найбільшого уроку у світі» (https://www.instagram.com/p/CN5TlaCrMUy/
  • Створили алею дерев PIPSGarden у міському парку (https://www.instagram.com/p/CN9YpGGLYYr/
  • Зменшили в 4 рази споживання пластику та на 25% – споживання паперу у школі (https://www.instagram.com/p/CPiAnRTtayU/
  • У використану пластикову тару почали висаджувати мікрозелень для власного споживання (https://www.instagram.com/p/CNo3dhwrryG/
  • У пошуках розв’язання актуальної проблеми міста – зношеності систем водогону  – учні провели наукове дослідження явища гідроудару та висунули концепцію інновації, що має протидіяти гідроудару та виходу з ладу ділянок водогону (https://www.instagram.com/p/CPVMGe_tI7T/); результати дослідження учні представили на Всеукраїнському конкурсі юнацьких дослідницьких проєктів під егідою Малої Академії наук України та посіли призове місце (http://man-junior.org.ua/?p=23275
  • Учні провели дебати, що стосувались суспільно важливих питань (https://www.instagram.com/p/CKir3N6rPlr/
  • Учні провели антиуроки для вчителів до дня Землі та Чорнобильської трагедії (https://www.instagram.com/p/COIDX1OrdZv/
  • Приєднались до всесвітньої ініціативи «Щедрий вівторок» та зібрали понад 100 книг для дітей, які не можуть їх придбати (https://www.instagram.com/p/CIQ8-9bABkT/
  • Відвідали місцеву сонячну електростанцію, де вивчали принципи її роботи та актуальність відновлювальних джерел енергії (https://www.instagram.com/p/CPP1x23tn3T/
  • Організували лекції від SaveDnipro, де вивчали успішні кейси взаємодії влади та суспільства з результатом постійного моніторингу якості повітря та встановлення фільтру на Придніпровську ТЕС

https://www.instagram.com/p/CKyEFQQIadj/?utm_medium=copy_link

  • Участь групи Scientists у кінофестивалі “Happy films fest”

https://www.instagram.com/p/CQilqBTtxq4/?utm_medium=copy_link

 

Категорія: Суспільство

Претендент:

PRIMUS INTER PARES SCHOOL

primus

Про компанію:

PRIMUS INTER PARES SCHOOL – це приватна загальноосвітня школа нового формату у місті Дніпро з унікальними можливостями для всебічного розвитку кожної дитини та сприяння пошуку свого покликання.

Цілі Сталого Розвитку

1
17

Партнери:

творча майстерня «SEPIA»