Діти – амбасадори глобальних цілей


Період впровадження проєкту:
2020–2024
Завдання:
Наразі ми зіткнулися з розумінням того, що діти в нашій системі освіти часто не пов’язують шкільні знання та реалізацію себе в реальному житті. У пошуку ідеї, що надихне дітей на самореалізацію у великому світі, команда вчителів пропонує застосувати набуті учнями знання, навички та необмежену дитячу фантазію задля розв’язання глобальних проблем людства. Основні завдання проєкту:
- Поєднати школярів і світ у спільному глобальному завданні;
- Наштовхнути учнів зробити перші кроки у розв’язання проблем людства;
- Показати важливість маленького кроку кожного задля досягнення великої мети;
- Привернути увагу суспільства до цілей сталого розвитку.
Рішення:
З огляду на поставлені перед нами завдання наша команда пропонує інтегрувати до освітнього процесу такі види діяльності, які були б спрямовані на розширення кругозору та розуміння себе у глобальному світі. Для цього ми запровадили різнопланові активності з вивчення планети та її особливостей, аналізу причин та наслідків різного виду діяльності людини та впливу особистого внеску кожного на загальну структуру світу.
У межах проєкту ми розробили гейміфіковану систему “SEPIA” (Scientists, Engineers, Politicians, Influencers, Artists), у якій діти об’єднуються в робочі групи за їх сильними сторонами та розробляють конкурентні розв’язання глобальних задач.
Очікувані результати роботи проєкту полягають у збільшенні усвідомлення молоддю глобальних проблем людства (просвітницька ціль), розробленні школярами проєктів, що базуються на цілях сталого розвитку (креаторська ціль) та створенні середовища підтримки інновацій від школярів у сучасних школах (менторська ціль)
Наші ідеї вже знайшли втілення в кількох соціально важливих проєктах та мають далекоглядні плани з інтеграції глобальних ідей до прикладної реалізації в межах шкільної освіти задля добробуту всього світу.
Результат:
Діти та вчителі протягом усього навчального року пропонували та реалізовували проєкти заради вирішення глобальних цілей сталого розвитку:
- Провели екологічний моніторинг поверхневих вод у річці Дніпро, підготували наукову роботу (https://www.instagram.com/p/COxVaiLt-Wa/), яку представили на Всеукраїнському конкурсі юнацьких дослідницьких проєктів під егідою Малої Академії наук України та посіли призове місце (http://man-junior.org.ua/?p=24886), результатами поділились зі спільнотою у рамках проведення «Найбільшого уроку у світі» (https://www.instagram.com/p/CN5TlaCrMUy/)
- Створили алею дерев PIPSGarden у міському парку (https://www.instagram.com/p/CN9YpGGLYYr/)
- Зменшили в 4 рази споживання пластику та на 25% – споживання паперу у школі (https://www.instagram.com/p/CPiAnRTtayU/)
- У використану пластикову тару почали висаджувати мікрозелень для власного споживання (https://www.instagram.com/p/CNo3dhwrryG/)
- У пошуках розв’язання актуальної проблеми міста – зношеності систем водогону – учні провели наукове дослідження явища гідроудару та висунули концепцію інновації, що має протидіяти гідроудару та виходу з ладу ділянок водогону (https://www.instagram.com/p/CPVMGe_tI7T/); результати дослідження учні представили на Всеукраїнському конкурсі юнацьких дослідницьких проєктів під егідою Малої Академії наук України та посіли призове місце (http://man-junior.org.ua/?p=23275)
- Учні провели дебати, що стосувались суспільно важливих питань (https://www.instagram.com/p/CKir3N6rPlr/)
- Учні провели антиуроки для вчителів до дня Землі та Чорнобильської трагедії (https://www.instagram.com/p/COIDX1OrdZv/)
- Приєднались до всесвітньої ініціативи «Щедрий вівторок» та зібрали понад 100 книг для дітей, які не можуть їх придбати (https://www.instagram.com/p/CIQ8-9bABkT/)
- Відвідали місцеву сонячну електростанцію, де вивчали принципи її роботи та актуальність відновлювальних джерел енергії (https://www.instagram.com/p/CPP1x23tn3T/)
- Організували лекції від SaveDnipro, де вивчали успішні кейси взаємодії влади та суспільства з результатом постійного моніторингу якості повітря та встановлення фільтру на Придніпровську ТЕС
https://www.instagram.com/p/CKyEFQQIadj/?utm_medium=copy_link
- Участь групи Scientists у кінофестивалі “Happy films fest”
https://www.instagram.com/p/CQilqBTtxq4/?utm_medium=copy_link
Категорія: Суспільство
Претендент:
PRIMUS INTER PARES SCHOOL

Про компанію:
PRIMUS INTER PARES SCHOOL – це приватна загальноосвітня школа нового формату у місті Дніпро з унікальними можливостями для всебічного розвитку кожної дитини та сприяння пошуку свого покликання.
Цілі Сталого Розвитку


Партнери:
творча майстерня «SEPIA»