ВИПИВ? ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ!


Період впровадження проєкту:
з 2009 року і до сьогодні
Завдання:
Основна мета проєкту – зменшення кількості випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння та кількості ДТП, спричинених нетверезими водіями. Як результат – збільшення кількості свідомих водіїв та підвищення рівня безпеки на дорогах України.
Рішення:
Національна програма «Випив? За кермо не сідай!» реалізується за трьома основними напрямами, які своєю чергою охоплюють різні канали комунікацій для досягнення цілей.
Освітня програма
Впровадження освітнього тренінгу «Випробуй у безпеці» в програму навчання автошкіл та спеціалізованих навчальних закладів. Інструментом є можливість продемонструвати водіям ризики водіння у нетверезому стані за допомогою:
– вивчення впливу алкоголю на організм
– підвищення обізнаності стосовно наслідків керування авто напідпитку
– використання окулярів Drunk Busters Goggles, які імітують стан алкогольного сп’яніння.
Ефект від тесту окулярів не лише вражає унікальним досвідом «сп’яніння очима», але й мотивує людей не переоцінювати здібності свого організму напідпитку та не сідати за кермо у разі споживання алкоголю.
З початку проєкту ми передали партнерам понад 70 тисяч комплектів матеріалів, що включають у себе конспект лекцій, відеотренінг та анкету. У 2017 році ми закупили 470 комплектів окулярів. До комплекту з окулярами також входять спеціально розроблений для тренінгу вініловий килимок та поліграфічні матеріали.
Восени 2019 року ми передали нашим трьом броварням по два комплекти окулярів, задля підвищення усвідомленості небезпеки водіння у стані алкогольного сп’яніння серед усіх відвідувачів екскурсій на броварні.
Крім того, ми провели кілька акцій, які дають змогу безпосереднього контакту зі споживачем: спонсорські заходи, програми у HoReCa, соціальну акцію на АЗК у День автомобіліста, інсталяції у публічних місцях на тему небезпеки вживання алкоголю за кермом, презентації програми для журналістів та поліції.
Результат:
- З початку впровадження освітнього проєкту було підключено більше 250 автошкіл по всій території України. Тренінг пройшло понад 50 тисяч майбутніх водіїв; після тренінгу кількість правильних відповідей на запитання, пов’язані з водінням у нетверезому стані, зросла на 25%.
- 470 комплектів окулярів Drunk Busters Goggles роздано автошколам і Патрульній поліції.
- Брендований транспорт із гаслом «Випив? За кермо не сідай!» вийшов на маршрути в найбільших містах України. Кількість візуальних контактів лише за 2019 склала понад 6 мільйонів.
- Восени 2019-го ми зробили додатковий інформаційний супровід проєкту. Результат кампанії – понад 4 млн. переглядів сюжету та майже 1 млн. охоплень у соціальних медіа.
- У вересні 2020-го ми запропонували усім торговим представникам автокомпаній (більше тисячі осіб) розмістити на задньому склі своєї автівки стікер «Випив? За кермо не сідай!».
Категорія: Мир
Претендент:
AB InBev Efes УКРАЇНА

Про компанію:
AB InBev Efes Україна є одним із лідерів українського пивоварного ринку та спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev.
Цілі Сталого Розвитку


Партнери
Всеукраїнське об’єднання автошкіл
Патрульна поліція України
SMART Marketing
